סלבריטי - מפורסמים קריקטורות קריקטורות ספורט

דניס רודמן

דניס רודמן

דניס קית' רודמן, כדורסלן אמריקאי, רודמן היה אחד השחקנים הבכירים ב-NBA של שנות ה-90. דניס רודמן נודע גם בהתנהגותו הפרובוקטיבית.

דניס רודמן נולד ב-13 במאי 1961 בטרנטון, ניו ג'רזי, וגדל באוק קליף, טקסס. בתיכון, שיחק דניס רודמן בנבחרת הפוטבול של בית הספר, והודח ממנה בשל התנהגותו. רודמן אף שיחק זמן מה בנבחרת הכדורסל, אך לא מצא בה את מקומו ועזב אותה. דניס רודמן, שבשנות התבגרותו גובהו היה רק 1.68 מ', גבוה במהירות, והתנשא לגובה של 1.98 מ'. את הצלחתו בכדורסל אחל דניס רודמן כששיחק בנבחרת הכדורסל של אוניברסיטת סאות'איסטרן אוקלהומה סטייט. רודמן קלע בממוצע 25 נקודות למשחק, ונשא בתואר מלך הריבאונדים של הליגה כולה למשך שתי עונות.

בשנת 1986 בחרה ברודמן קבוצת דטרויט פיסטונס במקום ה-27 בדראפט ה-NBA. דניס רודמן שיפר את משחקו, ובשנים 1989 ו-1990 נבחר לתואר 'שחקן המגן הטוב ביותר ב-NBA'. בשנים אלה הוביל רודמן את קבוצתו הפיסטונס לזכייה בשתי אליפויות ראשונות בתולדותיה.

דניס רודמן עזב את הפיטונס ב-1993 והצטרף לקבוצת סן אנטוניו ספרס. דניס התבלט בקבוצה זו ביכולתו לקלוט כדורים חוזרים, ובעזרתו הגיע הקבוצה למאזן של 62 נצחונות מול 20 הפסדים, בדרך לגמר המערב. סן אנטוניו נאלצה לשחרר את דניס רודמן כעבור שנתיים, בשל התנהגותו הפרובוקטיבית והבלתי הולמת.

ב-1995 הצטרף דניס רודמן לקבוצת הכוכבים 'שיקגו בולס' ושיחק לצידם של סקוטי פיפן ומייקל ג'ורדן בקמבק שלו. בעונה זו המאזן של שיקגו בולס 72 נצחונות ו-10 הפסדים הינו שיא NBA של כל הזמנים. הקבוצה אף זכתה באליפות בעונה זו ובשתי העונות הבאות. דניס רודמן שלא למד מעברו המשיך בהתנהגותו הפרובוקטיבית ולעיתים אלימה גם במדי השיקגו בולס. דבר שגרם לו לעונשים משמעתיים ואף לתביעות ותשלומי פיצויים ולבסוף אף להשעיה ל-11 משחקים.

דניס רודמן ("התולעת") פיתח גם קרירה קצרה בתור מתאבק. הוא כפרובוקטור וחובב תשומת לב. הוא נוהג לצבוע את שערו בצבעים משונים, גופו מכוסה כתובות קעקע ופירסינג.
היתה לו מערכת יחסים עם הזמרת מדונה, והוא התחתן והתגרש עם הזמרת כרמן אלקטרה. מאז 2003 רודמן נשוי למישל מויר, לשניים שני ילדים.

אודות המחבר

קריקטוריסט

תגובה אחת

לחץ כאן להוספת תגובה